Mitä hyötyä huoltoyhtiöille, asuin -ja liikekiinteistöille tai rakennusalan yrityksille?
1. Ketteryys
Tarjoamme aidosti ketterää palvelua.
Meillä se tarkoittaa sitä, että asiakkaan palvelu alkaa nopeasti heti palvelupyynnön saapuessa. Emme viivyttele. Kontaktoimme asiakkaan minuuteissa palvelupyynnön saatuamme ja annamme asiakkaalle turvallisen olon siitä, että asia on hoidossa ja neuvottelemme yksityiskohdat.
”Nopea asioiden hoitaminen vaikuttaa niin ikään asukastyytyväisyyteen, mutta tuo myös kumppaniyhtiöille hyvää imagoa”.
”Palvelumme lisää taloyhtiön asukastyytyväisyyttä”
2. Päivystys 24/7h
Autamme myös silloin kun vahinko yllättää.
Palvelemme koko Varsinais-Suomen alueella neljän huoltoauton voimin. Meillä on varastossa satoja yleisimpiä tarvikkeita suorittaa vähintää tilanpäinen korjaus ja valmius estää lisävahinkojen syntyminen. Lisäksi meillä on 24/7 aukioleva LVI-tarvikkeiden tukkuvarasto joten vaativimpiinkin korjauksiin löytyy osia paljon vaikka keskellä yötä.
”Kumppanuutemme tuo jokaiselle lisää huoltovarmuutta”.
3. Asiakaspalvelu ja digitalisuus
Meillä asiakaspalvelu ei rajoitu vain puhelimitse tapahtuvaan asiointiin tai kenttätyöhön. Laadukas asiakaspalvelumme toimii myös verkkosivujemme kautta jokapäivä klo 7-22.00.
Meille on tärkeää, että asiakkaat voi ottaa monipuolisilla tavoilla yhteyttä silloin kun on tarve. Olemme tavoitettavissa ja lähellä asiakkaita.
”Urakoitsijan tehokas asiakaskontaktointi tehostaa koko huoltoketjun toimintaa”.
4.Luotettava ja asiakaslähtöinen
Yrityksen tiedot on tarkasteltavissa luotettava kumppani palvelussa avoimesti. Luotettavuutta mitataan myös kentällä. Laadukas palvelumme alkaa hyvistä tavoista kuten asiakkaiden tervehtiminen ja ystävällinen olemus. Hyviin tapoihimme kuuluu myös siisti jälki. Meiltä voi odottaa aina, ettei roskia jää ja
asennus on suoritettu siististi. Laadukkaan lopputuloksen tuo laadukkaat
materiaalit alan parhailta toimittajilta ja asentajan ammattitaito.